Oferta Marketingowa dla Reklamodawców

Bociania Paczka

Atuty:

  • doskonała forma promocji, pozwala na dotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy docelowej
  • idealna dla firm, którym zależy na budowaniu lojalności w stosunku do marek dedykowanych całym rodzinom
  • bardzo atrakcyjna forma prezentacji produktu dla potencjalnego odbiorcy

*nakład został oszacowany na podstawie przewidywanego zapotrzebowania na rok 2017.

Teczka

Atuty:

  •  elitarna forma reklamy – tylko 1 miejsce reklamowe
  • możliwość budowania lojalności w stosunku do marek dedykowanych dla mam i dzieci już od pierwszych dni ich życia
  • długi czas oddziaływania tej formy komunikacji (niejednokrotnie teczka towarzyszy mamom przez okres wielu miesięcy, a nawet lat)

*nakład został oszacowany na podstawie przewidywanego zapotrzebowania na rok 2017.

Teczka

Atuty:

  •  elitarna forma reklamy – tylko 1 miejsce reklamowe
  • możliwość budowania lojalności w stosunku do marek dedykowanych dla mam i dzieci już od pierwszych dni ich życia
  • długi czas oddziaływania tej formy komunikacji (niejednokrotnie teczka towarzyszy mamom przez okres wielu miesięcy, a nawet lat)

*nakład został oszacowany na podstawie przewidywanego zapotrzebowania na rok 2017.

Karta ciąży

Dystrybucja:

  • akcje marketingowe realizowane w ramach sieci szpitali
  • Gabinety Partnerskie UJASTEK, MEDIKOR – lekarze położnicy, ginekolodzy (ok. 400 gabinetów) i położne środowiskowe (300 poradni lub położnych)
  •  przy wypisie wraz z Bocianią Paczką
  • Akademia dla położnych GRUPY NEOMEDIC i położnych środowiskowych Małopolski
  • Akademia dla lekarzy GRUPY NEOMEDIC i gabinetów patnerskich
  •  poradnie przyszpitalne w jednostkach sieci

Atuty:

  • doskonałe, bezpośrednie dotarcie do kobiet w ciąży
  • długi czas oddziaływania reklamy
  • emocjonalny stosunek przyszłej mamy w stosunku do dokumentu, jakim jest karta ciąży

*nakład został oszacowany na podstawie przewidywanego zapotrzebowania na rok 2017.

Dni otwarte

Formy reklamy:

  • stoisko wystawiennicze
  • dystrybucja własnych materiałów
  • przekazanie produktów w formie giftów podczas prowadzonych konkursów

Atuty:

  • bezpośredni kontakt z grupą docelową
  • możliwość prezentacji produktów
  • możliwość poznania potrzeb klientów

Plan porodu

Dystrybucja:

  • szpitale położniczo-ginekologiczne Ujastek i Medikor
  • dni otwarte szpitala i inne eventy dla kobiet w ciąży

Atuty:

  • możliwość budowania lojalności w stosunku do marek dedykowanych przyszłym mamom.

*nakład został oszacowany na podstawie przewidywanego zapotrzebowania na rok 2017.

Ramki plakatowe

Dystrybucja:

  • pokoje pacjentek / hol szpitala

Atuty:

  • doskonałe dotarcie do kobiet w ciąży oraz młodych mam
  • bezpośrednie oddziaływanie reklamy

Szkoła rodzenia

Średnia liczba uczestników w ciągu 1 miesiąca – 120 osób

Formy reklamy:

  • lokowanie produktów

Atuty:

  • bezpośredni kontakt klienta z produktem
  • prezentacja produktu
  • budowanie świadomości marki

Sampling w gabinetach lekarskich Grupy Neomedic

Atuty:

  • doskonała forma promocji, pozwala na dotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy docelowej
  • idealna dla firm, którym zależy na budowaniu lojalności w stosunku do marek dedykowanych całym rodzinom
  • bardzo atrakcyjna forma prezentacji produktu dla potencjalnego odbiorcy

Dystrybucja materiałów promocyjnych na terenie szpitali Grupy Neomedic

Atuty:

  • doskonała forma promocji, pozwala na dotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy docelowej
  • idealna dla firm, którym zależy na budowaniu lojalności w stosunku do marek dedykowanych całym rodzinom
  • bardzo atrakcyjna forma prezentacji produktu dla potencjalnego odbiorcy
Szukaj

Strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies.